Këndet e larta të daljes së përparme dhe të pasme lejojnë kalimin nëpër pengesa pa asnjë kontakt dhe mbrojtje të parakolpëve nga dëmtimi. Baza e shkurtër e rrotave dhe këndet e gjera të drejtimit lejojnë manovrim të shkëlqyeshëm të automjetit (rrethi i vogël i kthesës)
Lartësia nga toka në automjet siguron performancë të shkëlqyer jashtë rrugës dhe mundëson lëvizje të lehtë nëpër gropa me shpejtësi të madhe, lëvizje të shkëlqyeshme në dëborë dhe rërë dhe kalim të lehtë mbi pemët dhe degët e rëna në zonat pyjore.
UDHEHEQJE E RASTIT TE GJITHA RROTAVE
Gazelle Sobol përdor një pezullim pezullimi me burime të pasme dhe një bosht të fortë tërthor që siguron jetë të gjatë shërbimi, rezistencë ndaj goditjes në kushte të rënda, pastrim të garantuar konstant prej 170 mm, rishikim i thjeshtë në rast përplasjeje të fortë dhe kosto të ulëta mirëmbajtjeje.
Kutia e shpejtësisë lejon që automjeti të lëvizë me shpejtësi të ulët me çift rrotullues të lartë dhe fuqi të motorit, gjë që rrit shpejtësinë e rrotullimit të rrotave kur kaloni pengesa të tilla si druri, gurët, toka e butë dhe e paqëndrueshme, akulli, rëra dhe uji.
Ofron përmirësim të ndjeshëm në performancën jashtë rrugës, veçanërisht në rrugë të vështira me sipërfaqe të rrëshqitshme, tokë të butë dhe të paqëndrueshme dhe efikasitet maksimal të rrotave kur diferenciali është i kyçur. (Çift rrotullues transmetohet në të dy akset me shpërndarje 50/50).
Gazelle Sobol përdor një transmetim klasik me rrota të pasme që ka avantazhe të mëdha ndaj ngasjes së rrotave të përparme, të tilla si shpime të mira, rreze të vogël rrotullimi, sjellje të shkëlqyeshme të rrëshqitshme, nisje më e mirë përpjetë në një automjet bosh dhe të ngarkuar. Makinë maksimale e thjeshtë me të gjitha rrotat.
Goma me shumë qëllime dhe maksimalisht të qëndrueshme me performancë "jashtë rrugës" dhe shumë rezistente ndaj konsumit kur ngasni në asfalt të thatë, rërë dhe papastërti.