Familja NEXT e automjeteve përdor zgjidhje teknike të teknologjisë më të fundit. Furnizuesit e kuvendeve dhe përbërësve për automjetet janë kompanitë kryesore ruse dhe prodhuesit me famë botërore.
Përdorimi i tufës ZF dhe cilindrit qendror LUK rezulton në përpjekje dhe lëvizje minimale të pedalit të tufës. Ndryshimi i saktë dhe i shpejtë i shpejtësisë sigurohet nga sinkronizuesit Oerlikon Graziano, kushinetat Schaeffler dhe SKF, dhe pranga Rubena dhe Simrit siguron kapacitet mbyllës. Pajisja kardanike SPICER DANA është pa mirëmbajtje, e cila siguron instalim të besueshëm. Prangat Simrit sigurojnë kapacitetin mbyllës të strehimit të boshtit të pasmë.
Të gjitha pjesët e kabinës GAZon NEXT që janë më të ekspozuara ndaj një mjedisi gërryes janë plotësisht të galvanizuar ose të bërë nga plastika. Materialet progresive rezistente ndaj korrozionit përdoren në të gjitha fazat e prodhimit. Të gjitha nyjet dhe qepjet mbrohen me veshje korrozioni dhe ngjitës të veçantë. Trajtimi i kataforezës së zgavrave të fshehura të kabinës dhe përpunimi i plotë i platformës së integruar sigurojnë mbrojtje të besueshme. Garancia standarde kundër korrozionit të kabinës është 8 vjet pa limit kilometrazhi.
Drejtuesit e çdo ndërtese dhe lartësie do të ndjehen rehat duke drejtuar automjete TJETRA falë kolonës drejtuese CSA të rregullueshme dhe thithëse të energjisë. Ekziston gjithashtu një timon ergonomik me diametër të vogël me butona për drejtimin, kontrollin e lundrimit dhe kontrollin e shpejtësisë së motorit. Mekanizmi i drejtimit ZF ofron reagime të mira drejtimi dhe rrotullime të ulëta për rrotullim të plotë të rrotave me përpjekje optimale. Shpejtësia e timonit nga ndalesa në ndalesë është 4.2.
Amortizuesit kryesorë TENNECO mundësojnë shuarje efektive të dridhjeve. Shufrat e stabilizimit të boshtit të përparmë dhe të pasëm ofrojnë stabilitet dhe kontroll. Burimet e gjetheve të rrotave të përparme dhe të pasme sigurojnë rritjen e kapacitetit të ngarkesës së automjetit.
Efikasiteti i lartë i frenimit sigurohet nga frenat e diskut të ventiluar në rrotat e përparme dhe të pasme. Jeta e shërbimit të shtresave të frenave është deri në 200,000 km. Sistemet ABS, ASR dhe EBD ruajnë kontrollin e automjetit gjatë frenimit ekstrem. Sistemi i ri i frenimit është shumë i besueshëm dhe siguron pak përpjekje për pedalin e frenave. Mekanizmi i frenimit është shumë efikas dhe lejon një distancë të shkurtër frenimi.
ÇFARË TJETËR ?
Si përfaqësues të autorizuar të automjeteve komerciale GAZ - ne kemi përgjigjet për të gjitha pyetjet. Na kontaktoni!